Alle problemen zijn opgelost.
De X-Guard en haar leverancier blijven de systemen monitoren om de stabiliteit te garanderen.
Uiteraard had deze verstoring niet mogen plaatsvinden na het geplande onderhoud. De exacte oorzaak en impact van probleem wordt momenteel geanalyseerd. Hierover wordt morgen aan het eind van de dag op deze pagina een update over geplaatst.
De service is herstellende, de geïmplementeerde oplossing lijkt te werken. De situatie en stabiliteit worden nu gemonitord.
Vertraagde alarmmeldingen en positie-updates worden verwerkt.
Een oplossing wordt momenteel geïmplementeerd, echter geeft de leverancier aan dat zij niet zeker zijn dat dit ook het volledige probleem oplost.
Impact:
Alle informatie wordt op deze pagina bijgehouden:
https://status.x-guard.nl/issues/6193f6aa10bdfb656df6ca45
Het probleem is nog steeds gaande en een oplossing is momenteel nog niet in zicht.
Impact:
Alle informatie wordt op deze pagina bijgehouden:
Een van de componenten blijkt niet goed te reageren op de update. De leverancier, die de update heeft uitgevoerd, is momenteel bezig met het oplossen van dit probleem.
Impact:
Zodra wij meer horen van de leverancier, dan wordt er op status.x-guard.nl een update geplaatst.
We zien momenteel vertragingen na het uitvoeren van het geplande onderhoud (https://status.x-guard.nl/issues/6176aff7386fb341435d64d2).
Dit wordt onderzocht. Via status.x-guard.nl wordt de status en impact continu gecommuniceerd.